24. April 2025.

E-račun i e-arhiva

Webinar se održava 24. travnja 2025. (četvrtak), s početkom u 10:00 sati, putem platforme ZOOM.

CILJ E-RADIONICE:
Cilj e-radionice je upoznavanje i informiranje sudionika o aktualnostima iz područja e-računa i elektroničkog arhiviranja računa sukladno računovodstvenim i poreznim propisima te propisima koji uređuju elektroničko izdavanje e-računa.

KOME JE E-RADIONICA NAMIJENJENA:
E-radionica je namijenjena pravnim i fizičkim osobama iz javnog i privatnog sektora te njihovim zaposlenicima (službenicima) koji obavljaju računovodstveno-porezne poslove te poslove zaprimanja i arhiviranja računa i ostale knjigovodstvene dokumentacije.

PREDAVAČI:
Sonja Naumovski, univ. spec. oecc., voditeljica Odjela za e-Račun u Sektoru digitalnih rješenja FINA-e
Viktor Obrol, dipl. oecc., viši specijalist za razvoj proizvoda u Sektoru digitalnih rješenja FINA-e
Tajana Zlabnik, dipl. iur., odvjetnica u Zagrebu

PROGRAM:

obveznici izdavanja i zaprimanja e-računa
obvezni elementi e-računa
postupanje s izdanim ili zaprimljenim e-računima – urudžbiranje u informacijskom sustavu uredskog poslovanja
načini arhiviranja i rokovi čuvanja e-računa
digitalno arhiviranje – zakonodavni okvir
zaprimanje i slanje elektroničkih računa putem informacijskih posrednika
digitalna likvidatura dokumenata i automatizacija procesa
e-arhiva
kako funkcionira digitalno arhiviranje dokumenata
prednosti e-arhiva
odgovarajući formati elektroničkog arhiviranja
pohrana na sigurnom poslužitelju
kako osigurati dostupnost e-računa u e-arhivi
pravo pristupa e-arhivi
e-potpis kojim se osigurava autentičnost e-arhive
obveze i odgovornosti servisa koji pruža uslugu e-arhive
digitalno arhiviranje ostale dokumentacije putem e-arhive
PREDVIĐENO TRAJANJE: od 10:00 do 12:30 sati.

PRIJAVA I SUDJELOVANJE:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na radionici putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Na e-mail sudionika će stići poziv i uputa za prijavu na platformu ZOOM. Sudionici imaju mogućnost postavljanja pitanja tijekom održavanja radionice, a preporučljivo je da pitanja dostave i prije održavanja, na e-mail urednistvo@informator.hr. Prezentacija u PDF-u dostavlja se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon održane radionice.

KOTIZACIJA:
Za pretplatnike pravnog portala Ultimate paket, koji su podmirili dospjelu pretplatu, kotizacija iznosi 85,00 €. Za pretplatnike tjednika Informator i pretplatnike pravnog portala Standard, Advanced i Premium paket, kotizacija iznosi 144,50 €. Za sve ostale sudionike, kotizacija iznosi 170,00 €. Cijene uključuju PDV. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 23. travnja 2025. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-24042025–OIB PLATITELJA.

DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr

Morate biti prijavljeni u sustav da bi se mogli registrirati za sudjelovanje na događanju

Zašto biste se trebali registrirati na web stranicu Udruge gradova?

Ukoliko niste registrirani i prijavljeni na web stranicu Udruge gradova nećete imati pristup svim objavljenim vijestima, najavama događanja (konferencije, seminari, edukacije itd.), izdvojenim tekstovima natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava jedinicama lokalne samouprave te recentnim medijskim objavama vezanim za lokalnu samoupravu.

Registrirati se mogu samo dužnosnici i službenici gradova koji su članovi Udruge gradova u RH.

Otvoreni natječaji

Svi natječaji

Besplatno se registrirajte

Besplatno se registrirajte

Registrirani korisnici imaju pristup većini naših zaštićenih materijala (ovisno o njihovim ovlastima unutar Grada). Zanimaju li vas koje su druge prednosti registracije?

Česta pitanja

Registrirani korisnici imaju pristup novoj kategoriji "Pitanja i odgovori" gdje mogu postavljati nova pitanja i odgovarati na već postavljena pitanja. Postavljeno pitanje automatski će se i bez moderiranja prikazati u kategoriji Na svako pitanje mogu odgovarati svi registrirani korisnici.

Prijava Registracija