Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija

Zatvori

25. Veljača 2021.

LC WEBinar – Komuniciranje u timu – tajni sastojak uspjeha

Izazovno vrijeme traži da se prilagodimo novim okolnostima. I ne samo mi nego i cijeli naši timovi. Zato je dobro podsjetiti se postojećih i naučiti nekoliko novih alata koji mogu pomoći boljoj komunikaciji u timu.

Cilj programa je poboljšati vještine komuniciranja, vođenja i motivacije za postignućima. Nakon programa polaznici će znati kako poboljšati interpersonalnu komunikaciju, jednostavnije voditi sebe i druge te prilagoditi način vođenja i komuniciranja upravo svojem timu.

Program je koncipiran u 3 osnovne cjeline s puno primjera i aktivnih zadataka. Svako modul uključuje predstavljanje konkretnih znanja i vještina, upoznavanje s provjerenim tehnikama, vježbu i diskusiju te plan provođenja naučenog u praksi.

Datum održavanja: 25.02.2021., od 10.00 do 12.00 sati. LC WEBinar će se održat putem aplikacije Zoom.

Teme koje će se obrađivati:
1. Važnost i pravila internog komuniciranja
2. Učinkovito vođenje sastanka uživo i online
3. Delegiranje kao alat upravljanja
4. Kako se povratna informacija daje i prima
5. Zašto je komunikacija važna za timsku klimu

O predavaču
Melita Pavlek završila je studij novinarstva te poslijediplomski studij za demokraciju i razvoj. Svoju poslovnu karijeru nastavlja u odnosima s javnošću te više od 10 godina surađuje kao savjetnik za komuniciranje u elektroničkim i pisanim medijima.
Zbog većeg interesa u pravcu razvoja ljudskih resursa završava LIFT SHIFT edukaciju i Londonsku školu za odnose s javnošću te NLP Leadership Practitioner i NLP Master coach edukaciju. Iza sebe ima niz održanih edukacija, predavanja i treninga te se posebno specijalizirala za javni nastup i leadership

UPUTE ZA PRIJAVU I PRISTUPANJE:
Potrebno je ispuniti online prijavnicu (navesti točne i potpune podatke). Sustav će automatski potvrditi zaprimanje.
Dan prije edukacije (najkasnije na dan održavanja do 2 sata prije početka), dobit ćete mail s poveznicom putem koje možete pristupiti na edukaciju.

NAPOMENA:
Cijena radionice: 400,00 kn +PDV
Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Ukoliko je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, isti je potrebno dostaviti najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a nepojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.

https://www.spi.hr/komuniciranje-u-timu-tajni-sastojak-uspjeha/

Morate biti prijavljeni u sustav da bi se mogli registrirati za sudjelovanje na događanju

Zašto biste se trebali registrirati na web stranicu Udruge gradova?

Ukoliko niste registrirani i prijavljeni na web stranicu Udruge gradova nećete imati pristup svim objavljenim vijestima, najavama događanja (konferencije, seminari, edukacije itd.), izdvojenim tekstovima natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava jedinicama lokalne samouprave te recentnim medijskim objavama vezanim za lokalnu samoupravu.

Registrirati se mogu samo dužnosnici i službenici gradova koji su članovi Udruge gradova u RH.

Besplatno se registrirajte

Besplatno se registrirajte

Registrirani korisnici imaju pristup većini naših zaštićenih materijala (ovisno o njihovim ovlastima unutar Grada). Zanimaju li vas koje su druge prednosti registracije?

Česta pitanja

Registrirani korisnici imaju pristup novoj kategoriji "Pitanja i odgovori" gdje mogu postavljati nova pitanja i odgovarati na već postavljena pitanja. Postavljeno pitanje automatski će se i bez moderiranja prikazati u kategoriji Na svako pitanje mogu odgovarati svi registrirani korisnici.

Prijava Registracija