Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija

Zatvori

08. Veljača 2022.

Primjena Uredbe o uredskom poslovanju i novog Naputka o brojčanim oznakama i evidencijama

Seminar “Primjena Uredbe o uredskom poslovanju i novog Naputka o brojčanim oznakama i evidencijama” održava se 8.2. 2022. (utorak), s početkom u 10 sati, putem platforme Livestorm.
https://informator.hr/seminari/primjena-uredbe-o-uredskom-poslovanju-i-novog-naputka-o-brojcanim-oznakama-i-evidencijama

Predavačica: Tajana Zlabnik, odvjetnica u Zagrebu

CILJ E-SEMINARA: Cilj ove edukacije je upoznati sudionike s novim Naputkom o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja (Nar. nov., br. 132/21), kojim se propisuje klasifikacijski okvir za određivanje klasifikacijskih oznaka, način dodjeljivanja oznaka i sadržaj evidencija uredskog poslovanja, a koji je stupio na snagu 12. prosinca 2021. Njegovim stupanjem na snagu prestao je važiti Pravilnik o jedinstvenim klasifikacijskim oznakama i brojčanim oznakama stvaralaca i primalaca akta (Nar. nov., br. 38/88), koji, jer je donesen daleke 1988., nije bio usklađen s novim ustrojem javnopravnih tijela u Republici Hrvatskoj. Bitno je naglasiti da je novim Naputkom propisano da su javnopravna tijela dužna uskladiti plan klasifikacijskih oznaka s njegovim odredbama do 1. siječnja 2022. te uspostaviti usklađene evidencije uredskog poslovanja do 1. siječnja 2023. Na e-seminaru razmatrat će se i nova Uredba o uredskom poslovanju, kako bi se cjelovito obradilo područje uredskog poslovanja.

1. NOVI NAPUTAK O BROJČANIM OZNAKAMA PISMENA TE SADRŽAJU EVIDENCIJA UREDSKOG POSLOVANJA (Nar. nov., br. 132/21)

najvažnije novine
rokovi za usklađenje s novim Naputkom
sustav klasifikacijskih oznaka i novi klasifikacijski okvir
novine vezane uz klasificiranje pismena s praktičnim primjerima
donošenje Plana klasifikacijskih oznaka – novine
osnovne i pomoćne evidencije uredskog poslovanja
obvezni i fakultativni sadržaj evidencija uredskog poslovanja
način vođenja evidencija i odgovorna osoba za njihovo vođenje
formiranje izvješća o podacima koji se vode u osnovnim evidencijama
razvrstavanje i raspoređivanje pismena; pismena koja se ne unose u evidencije uredskog poslovanja
povezivanje i razdvajanja predmeta u evidencijama uredskog poslovanja
način određivanja brojčanih oznaka novoosnovanim javnopravnim tijelima
brojčane oznake postojećih javnopravnih tijela i vođenje popisa brojčanih oznaka

2. PRIMJENA NOVE UREDBE O UREDSKOM POSLOVANJU

obveznici primjene nove Uredbe i novog Naputka o brojčanim oznakama
implementacija informacijskog sustava uredskog poslovanja
zaprimanje, otvaranje i pregled pismena i pošiljki kroz informacijski sustav uredskog poslovanja
način evidentiranja pismena zaprimljenih u fizičkom i/ili elektroničkom obliku
vođenje omota spisa predmeta zaprimljenih u fizičkom obliku
novine vezane uz način potvrđivanja primitka pismena
način urudžbiranja pismena – novine
dostava pismena u rad – formiranje digitalnih datoteka
administrativno-tehnička obrada akata
upotreba elektroničkog popisa i elektroničkog žiga
načini otpreme akata
priprema predmeta za pismohranu i arhiv
Trajanje e-seminara: do 13.00 sati

PRIJAVA I SUDJELOVANJE NA E-SEMINARU
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na e-seminaru. Nakon prijave i uplaćene kotizacije, organizator će sudionika registrirati na platformu Livestorm te mu e-mailom dostaviti pristupne podatke kao i link za sudjelovanje na e-seminaru.

Sudionici mogu postaviti pitanja tijekom održavanja e-seminara u chat prozor, a mogu ih i unaprijed dostaviti na adresu e-pošte urednistvo@informator.hr

KOTIZACIJA:
Naknada za sudjelovanje na e-seminaru iznosi 750,00 kuna (PDV uključen) po sudioniku. Uplaćuje se unaprijed na transakcijski račun Novog informatora d.o.o. broj HR2823400091100150348, poziv na broj: 01-080222–OIB PLATITELJA, najkasnije do 7. veljače 2022.

Pogodnost za pretplatnike:
Pretplatnici tjednika Informator te pretplatnici pravnog portala (Informator Standard, Informator Advanced i Informator Premium paket), koji su podmirili dospjelu obvezu pretplate, plaćaju kotizaciju u iznosu 637,50 kuna (PDV uključen) po sudioniku. Pretplatnici Informator Ultimate paketa plaćaju kotizaciju u iznosu 525,00 kuna (PDV uključen).

Dodatne informacije:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr

Morate biti prijavljeni u sustav da bi se mogli registrirati za sudjelovanje na događanju

Zašto biste se trebali registrirati na web stranicu Udruge gradova?

Ukoliko niste registrirani i prijavljeni na web stranicu Udruge gradova nećete imati pristup svim objavljenim vijestima, najavama događanja (konferencije, seminari, edukacije itd.), izdvojenim tekstovima natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava jedinicama lokalne samouprave te recentnim medijskim objavama vezanim za lokalnu samoupravu.

Registrirati se mogu samo dužnosnici i službenici gradova koji su članovi Udruge gradova u RH.

Otvoreni natječaji

Svi natječaji

Besplatno se registrirajte

Besplatno se registrirajte

Registrirani korisnici imaju pristup većini naših zaštićenih materijala (ovisno o njihovim ovlastima unutar Grada). Zanimaju li vas koje su druge prednosti registracije?

Česta pitanja

Registrirani korisnici imaju pristup novoj kategoriji "Pitanja i odgovori" gdje mogu postavljati nova pitanja i odgovarati na već postavljena pitanja. Postavljeno pitanje automatski će se i bez moderiranja prikazati u kategoriji Na svako pitanje mogu odgovarati svi registrirani korisnici.

Prijava Registracija