Leadership akademija – II. modul

Na ovoj radionici polaznici se upoznaju s osnovnim elementima motivacije razgovora kroz uvježbavanje pojedinih segmenata neophodnih za profesionalan nastup na poslu i postizanje boljih poslovnih rezultata.

Profesionalni motivacijski pristup koristan je za povećanje udjela zadovoljstva kod postojećih stranaka i održavanja odnosa s njima, ali i kod bržeg širenja zadovoljstva na nove stranke. Nakon programa polaznici će moći bolje razumijeti motivacijsku situaciju u kojoj se nalaze, bolje uklopiti svoju motivaciju kao rješenje i tako bolje ispuniti očekivanja stranaka.

Svaki pojedinačni dio radionice kombinacija je predavanja, te individualnog i grupnog rada. Radionica se odvija interaktivno uz različite studije primjera i simulacije na konkretnim primjerima samih polaznika, uz međusobnu razmjenu iskustava i saznanja.

Ciljevi:

• Pomoći polaznicima da sagledaju sadašnji način motivacije u upravi, bolje strukturiraju svoj rad s strankama i povećaju uspješnost svakodnevnih motivacijskih izazova
• Upoznati motivacijsku strukturu i uvježbati osnovne elemente osobnih motivacijskih elemenata
• Dati polaznicima alate i smjernice kako bi ovladali svim elementima koji utječu na uspješno motiviranje i samomotiviranje u radu sa strankama
• Upoznati osnovne motivacijske tehnike za lakšu komunikaciju sa strankama
• Isprobati novostečena znanja na samom treningu kroz praktične primjere i vježbe
• Podizanje razine kompetencija zaposlenika radi lakšeg ostvarenja poslovnih ciljeva

Sadržaj:

Uvod i ciljevi programa
o Što je motivacija?
o Kako postići rezultate u motivaciji?
o KPI – praćenje motivacije

Elementi koji utječu na uspjeh motivacije
o Grupni rad – Motivacijski krug
o što nas motivira?
o Vaš motivacijski profil & tipovi stranaka (motivacijski-test)

Uloga i zadaci ljudi u motivaciji
o Kakav treba biti dobar i motiviran zaposlenik?
o Case study – Motivacija klasičnog zaposlenika A i B
o Rezultati, analiza i rasprava

Struktura i faze motivacijskog procesa
o Priprema za samomotivaciju
o Tijek motivacijskog procesa
o Aktivnosti prvog dojma

Prvi dojam i uspostavljanje kontakta
o Ciljevi kontaktne faze
o Elementi koji utječu na prvi dojam
o Role play – Kako započeti razgovor?

Utvrđivanje očekivanja i motivacije zaposlenika
o Tehnika postavljanja motivacije
o Role play – samomotivacija i samomotivacija
o Analiza, rasprava i zaključci

Predstavljanje rješenja i argumentacija
o Ciljevi u fazi argumentacije
o Pravilan način argumentacije
o Individualni zadatak: svojstva – koristi – potrebe

Odluka i zaključak motivacijskog razgovora
o Motivacijski signali
o Tehnike motiviranja
o Role play – edukativni film motivacije 4 primjera

Individualan akcijski plan

Trajanje radionice: 6 sati dnevno. Početak u 10, a predviđeno trajanje do 16 sati.

Lokacija održavanja: Ured Udruge gradova, Palmotićeva 25/II, Zagreb

Polaznici: gradonačelnici i pročelnici, osobe koje su pohađale početni program u kojem su dobile osnovna znanja iz komunikacije.

Predstavnici gradova ne plaćaju kotizaciju za sudjelovanje.

Prijava su obavezne i vrše se putem info@udruga-gradova.hr

O voditelju programa:

Miljenko Bošković je specijalist za ljudske resurse i konzultant. Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirao management na poslijediplomskom studiju na Zagrebačkoj poslovnoj školi te završio MBA na Management Akademie Muenchen.

Ima preko 30 godina iskustva na različitim menadžerskim i edukacijskim poslovima i pozicijama u Hrvatskoj i regiji. Bio je zamjenik direktora Večernjeg lista te član Uprave i CEO u Lovranskim vilama, Marimpexu, Auto Zubaku i drugim značajnim kompanijama.

Iza njega je više od 1300 održanih seminara za mnoge vodeće tvrtke u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i BiH kao što su Agrokor, INA, IBM, DM, PBZ, ZaBa – UniCredit, Splitska banka, Hypo Alpe Adria Bank – Adiko, RBA, HNB, McDonalds, Siemens, Ericsson, Metro, Gazprom, Liječnička i ljekarnička komora, Audi, Citroen, Medika, Pliva, Hemofarm, VIP, Gavrilović, PIK, Allianz, Grawe, Wiener osiguranje, TDR, Maistra, Europa Press Holding, Večernji list, NP Krka, Grad Umag i Jastrebarsko, Medicinski fakultet itd.).

Objavio je knjige „Uspješan timski rad pomoću tipologije članova tima“ te „Menadžment ciljeva i vremena“, autor je prvog vremenskog planera „Kairos system“ u regiji te je napisao velik broj stručnih radova koji su objavljeni u Večernjem listu, Moj posao.hr, Marketing u praksi, magazinu Propro, Jet Set magazinu i mnogim drugim. Autor je prvog team buildinga u regiji za Zagrebačku banku (UniCredit) 1984.