Poslovanje i revizijske kontrole u sustavu Riznice te primjena nove Uredbe o uredskom poslovanju

Konferencija donosi bogat program usmjeren na dva ključna segmenta poslovanja javnog sektora:

  • revizijsku kontrolu i učinkovitost rada u sustavu Riznice uz praktične smjernice za unaprjeđenje financijskog upravljanja i računovodstvenih procesa te
  • primjenu nove Uredbe o uredskom poslovanju, uključujući zakonske zahtjeve, digitalna rješenja i primjere dobre prakse.

Zašto sudjelovati?

  • Dobit ćete detaljan uvid u postupak uvođenja Riznice, uz praktične savjete i smjernice za učinkovito uspostavljanje poslovanja JLP(R)S-a kroz jedinstveni račun proračuna na primjeru županije koja je testnu fazu prošla 2013. godine kada su se prvim korisnicima ukinuli vlastiti žiro račun te na primjeru županije koja je od 2018. godine uvela sve proračunske korisnike na jedinstveni račun.
  • Bit će predstavljena primjena objedinjene glavne knjige proračuna, kroz konkretne primjere iz prakse i primjenu u svakodnevnom poslovanju s aspekta proračunskog korisnika, nadležnog proračuna i revizije.
  • Predstavnici Ministarstva financija upoznat će vas s procesom planiranja proračuna za razdoblje 2026. – 2028. sukladno zakonskim zahtjevima i novim proračunskim pravilima.
  • Poseban fokus dat će se na primjenu nove Upute za računovodstveno evidentiranje sredstava EU – od zakonske osnove do prikaza primjera planiranja i knjiženja projekata kod proračunskog korisnika i u nadležnom proračunu.
  • Obrađuju se i aktualne teme iz svakodnevnog rada:
    • obračun/ispravci plaća, naknada i putnih troškova,
    • evidencije radnog vremena i radnika,
    • javna nabava u sustavu proračuna,
    • materijalno knjigovodstvo i evidencija osnovnih sredstava, kao i provedba inventure.
  • Dobit ćete jasan pregled obveza koje proizlaze iz nove Uredbe o uredskom poslovanju i Naputka o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja.
  • Bit će prikazana digitalna rješenja za vođenje uredskog poslovanja – od urudžbiranja elektroničke pošte i ugradnje JOP barkoda do povezivanja s javnim servisima i SEUP-om.
  • Upoznat ćete se s praktičnim primjerima i iskustvima migracije u Centar dijeljenih usluga (CDU) te načinom kako se uredsko poslovanje prilagođava novim tehničkim i zakonskim uvjetima.
  • Imat ćete priliku razmijeniti iskustva s kolegama iz drugih institucija i saznati kako su oni riješili izazove u implementaciji nove regulative.
  • Konferencija pruža i uvid u dodatne funkcionalnosti i module aplikacija za uredsko poslovanje koje mogu unaprijediti učinkovitost i usklađenost vašeg rada.

Na službenoj web stranici organizatora nalazi se detaljan plan konferencije kao i linkovi za prijavu kotizacije, smještaja i prijevoza do Vodicahttps://www.zio.hr/index.php/ziokonferencija-2025