Webinar: Digitalizacija usluga jedinica lokalne samouprave
Sudionici webinara imati će prilike saznati odgovore na glavna pitanja što se tiče samoga Poziva:
- – Tko su prihvatljivi prijavitelji?
- – Koje su prihvatljive aktivnosti?
- – Koji su prihvatljivi troškovi?
- – Koji je intenzitet sufinanciranja?
- – Koliko jedinica lokalne i područne uprave se može prijaviti na jedan projekt?
- – Koji su najčešći razlozi odbijanja projekata iz prethodnih razdoblja?
- – Koji su ključni elementi uspješne projektne prijave?
- – Kolika je ukupna alokacija sredstava za JL(R)S u 2025. godini?
- – Mogu li se projekti pripremati unaprijed i kako?
- – Postoje li ograničenja po županijama, veličini općine ili broju stanovnika?
- – Na koji način se mogu udruživati jedinice lokalne samouprave za zajedničke projekte?
- – Kako se boduju projekti i što donosi dodatne bodove?
- – Koja je uloga stručnih savjetnika i vanjskih konzultanata u pripremi projektne dokumentacije?
Predviđeno trajanje webinara je 60 minuta.
Na webinar se možete prijaviti putem prijavnog OBRASCA, a dan prije početka webinara biti će na Vašu adresu poslana pristupna poveznica.
Više informacija: https://www.eu-projekti.info/eu/besplatan-webinar-digitalizacija-usluga-jedinica-lokalne-i-podrucne-regionalne-samouprave/