Webinar: Digitalizacija usluga jedinica lokalne samouprave

Sudionici webinara imati će prilike saznati odgovore na glavna pitanja što se tiče samoga Poziva:

  • – Tko su prihvatljivi prijavitelji?
  • – Koje su prihvatljive aktivnosti?
  • – Koji su prihvatljivi troškovi?
  • – Koji je intenzitet sufinanciranja?
  • – Koliko jedinica lokalne i područne uprave se može prijaviti na jedan projekt?
  • – Koji su najčešći razlozi odbijanja projekata iz prethodnih razdoblja?
  • – Koji su ključni elementi uspješne projektne prijave?
  • – Kolika je ukupna alokacija sredstava za JL(R)S u 2025. godini?
  • – Mogu li se projekti pripremati unaprijed i kako?
  • – Postoje li ograničenja po županijama, veličini općine ili broju stanovnika?
  • – Na koji način se mogu udruživati jedinice lokalne samouprave za zajedničke projekte?
  • – Kako se boduju projekti i što donosi dodatne bodove?
  • – Koja je uloga stručnih savjetnika i vanjskih konzultanata u pripremi projektne dokumentacije?

Predviđeno trajanje webinara je 60 minuta.

Na webinar se možete prijaviti putem prijavnog OBRASCA, a dan prije početka webinara biti će na Vašu adresu poslana pristupna poveznica.

Više informacija: https://www.eu-projekti.info/eu/besplatan-webinar-digitalizacija-usluga-jedinica-lokalne-i-podrucne-regionalne-samouprave/