Kreativna Koprivnica – II. modul

Još veći odaziv i još aktivnije sudjelovanje svih dionika obilježili su drugu radionicu Kreativnih gradova Hrvatske održanu u Koprivnici, 18. lipnja.
Nakon prezentacije rezultata prve radionice, provedeno je mapiranje nositelja identiteta grada (kultura, događanja, artefakti, ljudi, mediji, rituali, prirodne vrijednosti, obrazovne institucije, tvrtke, javna uprava), segmentiranje prema ulogama i propitivanje osjetilne percepcije Koprivnice. Uočljivo je da se kultura percipira kao bitan čimbenik ukupnog razvoja grada u društvenom i ekonomskom smislu, te da kroz društveni dijalog treba donijeti kulturnu strategiju i uspostaviti gradski ured za kulturu u kojem će o kulturnim djelatnostima skrbiti specijalizirani stručnjaci.
O svakoj temi se vrlo živo diskutiralo, a posebno je apostrofirano zapažanje da među studentima na koprivničkom sveučilištu prevladavaju studenti iz okolnih mjesta, a Koprivničani većinom odlaze na studij u Osijek, Rijeku ili Zagreb; i ostaju tamo živjeti, što svakako treba biti jedan od indikatora kojima u razvojnim planovima treba posvetiti posebnu pozornost.
U razgovoru, povremeno obilježenom i polemičkim tonovima, vrijeme je vrlo brzo proletjelo, te je odmah zakazan sljedeći termin, 26. lipnja, kako bi se dovršio planirani dnevni red i odradio brainstorming, kao ključna faza čitave radionice.