Održana 11. sjednica Predsjedništva

25. Rujna 2013.

Predsjedništvo Udruge gradova održalo je 11. sjednicu Predsjedništva 25. rujna 2013. godine.

Na sjednici je donesena odluke o daljnjim postupcima i aktivnostima Udruge gradova u vezi s uvođenjem gradova u sustav poreza na dodanu vrijednost, odluka u vezi zahtjeva za pokretanje izmjena u sustavu financiranja održavanja cesta te odluka o organizaciji te vremenu i mjestu održavanja Skupštine Udruge gradova u Republici Hrvatskoj.

Predsjedništvo je jednoglasno prihvatilo izmjene i dopune Financijskog plana za 2013. te imenovalo Marka Filipoviča, zamjenika gradonačelnika Grada Rijeke, kao predstavnika Udruge gradova u Odbor za praćenje za Operativni program “Okoliš”.

Stručna služba Udruge informirala je članove Predsjedništva o sljedećem: održavanju Susreta gradonačelnika i poduzetnika 7. i 8. studenoga u Umagu; organizaciji edukacija o sustavu financijskog upravljanja i kontrola, unutarnjoj reviziji i obvezi potpisivanja Izjave o fiskalnoj odgovornosti za lokalne dužnosnike u suradnji s Ministarstvom financija, Sektorom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole u razdoblju listopad-studeni 2013.; organizaciji regionalnih seminara o primjeni Zakona o održivom gospodarenju otpadom za dužnosnike i službenike u lokalnim jedinicama te za odgovorne osobe i zaposlenike komunalnih društava u suradnji s Ministarstvom zaštite okoliša i prirode u razdoblju listopad-studeni-prosinac 2013. te o početku novoga ciklusa obuka vijećnika gradskih vijeća i savjeta mladih u suradnji sa Zakladom Friedrich Ebert.

Predsjedništvo je informirano o izvršenju Odluke o kupnji poslovnog prostora za Ured Udruge gradova te promjeni sjedišta Udruge gradova na novu adresu Palmotićeva 25.