Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija

Zatvori

23. prosinac. 2021.

TZ Splitsko – dalmatinske županije predvodnik digitalizacije turističke ponude i turističkih sadržaja

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije jučer je predstavila 52 nove tematske pješačke staze na svome području u dužini od 327 kilometara na obali, otocima i u Zagori Srednje Dalmacije. Staze pričaju jedinstvene priče, a posjetiteljima omogućuju pješačenje kroz povijest i ljepote Srednje Dalmacije.

Odavno je poznato da turiste ne zadovoljavaju više samo sunce i more, iz Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije toga su potpuno svjesni i kontinuirano usklađuju ponudu s navikama i potrebama gostiju. Aktivni turizam posljednjih godina sve je popularniji i popularniji, domaći i strani turisti sve više traže sadržaje koji im omogućuju duži boravak na otvorenom, popraćen atraktivnim aktivnostima ili zanimljivim pričama.
Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije išla je i korak dalje. Prije nego dođu na destinaciju, gosti mogu točno vidjeti što ih čeka, koje prirodne i kulturne atrakcije, konfiguraciju tla i zahtjevnost staza i što mogu raditi. Već iz svoga doma, dok planiraju, mogu virtualno proći prekrasnim pejzažima jer su sve tematske staze obrađene i prezentirane u digitalnom obliku i Google Street View snimkom, a izdane su i dvije brošure.
Sve tematske staze postavljene su na GoogleMaps kao StartPoint, a podaci su stavljeni i na neke od najpopularnijih aplikacija koje koriste zaljubljenici u outdoor aktivnosti – Strava aplikaciju koja je ujedno i najkorištenija svjetska aplikacija za šetače, te na Alltrails koju koriste svi koji se bave aktivnim odmorom. Sve je i na TripAdvisoru, a na novoj web stranici TZ županije će biti opisi, slike i linkovi da svatko na svojem mobitelu može pratiti svaki svoj korak tematskom stazom.
Prezentaciji tematskih staza nazočili su dožupan Splitsko-dalmatinski Stipe Čogelja, Lino Ursić kao voditelj projekta te Denis Orlić koji je staze snimio za Google Street View i cijeli projekt digitalizirao. „Lokalne turističke zajednice su predložile staze koje nose priču ili zanimljivost, pa po tome i nose nazive. Naš cilj je disperzirati turistički promet na cijelu godinu i na sve dijelove naše županije, jer Srednja Dalmacija ima sve preduvjete za to. Digitalna komponenta ovog projekta po prvi put je na ovakav način implementirana u ovaj turistički proizvod“, kazao je tom prilikom Joško Stella, direktor TZ županije.
A upravo to je vrlo korisna novost jer se turističkim agencijama, destinacijskim menadžment kompanijama, pruža mogućnost da priče tematskih staza oblikuju u svoje kreativne turističke proizvode. Dodatna vrijednost je i najava TZ županije da će sve te nove proizvode pratiti aktivnim marketingom na inozemnom tržištu predstojećih mjeseci.

Besplatno se registrirajte

Besplatno se registrirajte

Registrirani korisnici imaju pristup većini naših zaštićenih materijala (ovisno o njihovim ovlastima unutar Grada). Zanimaju li vas koje su druge prednosti registracije?

Česta pitanja

Registrirani korisnici imaju pristup novoj kategoriji "Pitanja i odgovori" gdje mogu postavljati nova pitanja i odgovarati na već postavljena pitanja. Postavljeno pitanje automatski će se i bez moderiranja prikazati u kategoriji Na svako pitanje mogu odgovarati svi registrirani korisnici.

Prijava Registracija