Digitalizacija potvrda o dohotku građana
Digitalizacijom dohvata potvrda o dohotku građana 26 gradova svake godine ostvaruje milijunske uštede za građane i poduzetnike. Saznajte kako se priključiti.

Zašto digitalizacija dohvata potvrda o dohotku?
Digitalizacija omogućava gradovima da se spoje na bazu podataka Porezne uprave i dohvate podatke o dohotku građana kada je to nužno za rješavanje prava građana, kao što su olakšice za plaćanje komunalne naknade, besplatni udžbenici, utvrđivanje cijene vrtića, stipendije, socijalne naknade i sl.
Potvrda se može dohvatiti odmah te ispisati ili pohraniti u elektroničkom obliku u spis, a za pribavljanje iste ne plaćaju se pristojbe. Potvrde je moguće preuzimati za proizvoljna razdoblja prema potrebi Grada. Potvrde se mogu preuzimati pojedinačno ili skupno za obradu većeg broja korisnika.
Kako se uključiti?
Cijeli postupak za digitalizaciju dohvata potvrda o dohotku moguće je završiti u 2-3 tjedna.

U nacrtu je potrebno urediti svrhe radi kojih se pristupa podacima i navesti zakonsku osnovu. Ovdje možete pronaći zakonske osnove za najčešće svrhe za koje gradovi traže pristup Evidenciji.
U sljedećem koraku Grad pribavlja certifikate FINA-e za korištenje sustava te šifru institucije od APIS-a.
Nakon pribavljanja navedenih certifikata Udruga gradova ustupa gradu aplikaciju za korištenje sustava EDIP bez naknade. Aplikacija je dostupna isključivo članovima Udruge gradova.
Udruga gradova pruža pomoć gradovima tijekom cijelog procesa priključenja u sustav putem telefonskih konzultacija i detaljnih pisanih uputa. Pomoć je dostupna i prilikom instalacije i puštanja aplikacije u rad.
Za sve dodatne informacije i podršku javite se na telefonske brojeve Udruge ili e-mailom na info@udruga-gradova.hr
Vezane vijesti:
Pristup podacima Evidencije o dohotku i primicima građana (EDIP) u Poreznoj upravi