15. srpanj. 2013.

Poziv za dostavu ponuda za catering usluge tijekom sajma NEXPO 2013

Udruga gradova u Republici Hrvatskoj (u nastavku: Udruga gradova) poziva zainteresirane pravne osobe za dostavu ponuda za pružanje usluga cateringa tijekom sajma NEXPO 2013 koji će se održati u Rijeci 26. i 27. rujna 2013. u centru Zamet. NEXPO 2013 je drugi po redu međunarodni sajam lokalne samouprave u jugoistočnoj Europi. To je mjesto susreta predstavnika lokalnih i regionalnih vlasti, privatnog sektora i donatora kojemu je cilj okupiti do 175 izlagača u centru Zamet uz prateći radni i kulturni program. Glavne teme ovogodišnjeg sajma su EU integracije, energetska učinkovitost, obnovljivi izvori energije i lokalni razvoj.

Poziv je upućen zainteresiranim pravnim osobama s iskustvom u pružanju ugostiteljskih usluga velikom broju posjetitelja.

Trajanje poziva za dostavu ponuda

Poziv za dostavu ponuda otvoren je od 15. srpnja 2013. do 31. srpnja 2013.

Predmet nabave

Predmet nabave jest isporuka ugostiteljskih usluga – 2 dnevna buffet ručka za 230 VIP osoba tijekom trajanja sajma (26. i 27.9.) u centru Zamet. Serviranje ručkova planirano je na drugom katu sportske dvorane u VIP zoni. Dodatno, potrebno je osigurati i 2 dnevna ručka za 100 osoba iz tehničke službe i organizacije, koji će biti servirani izvan VIP zone. U ponudu je potrebno uključiti i serviranje osvježavajućih pića za ručak. Isporučitelj usluge u okviru ponude jelovnika dužan je osigurati ponudu za osobe s posebnim režimom prehrane. Udruga gradova snosi troškove 230 VIP ručkova i 100 ručkova za tehničko osoblje i organizatore.

Uvjeti sudjelovanja u Pozivu

Isporučitelj usluge dužan je osigurati komercijalnu ponudu prehrane i osvježenja za procjenjenih 700 posjetitelja i izlagača tijekom dvodnevnog trajanja sajma. Komercijalna ponuda održat će se u šatoru na istočnom platou centra Zamet kod teretnog ulaza (površine 500m2) te na minimalno 2 štanda na glavnom trgu centra Zamet. Isporučitelj usluge sam snosi troškove postavljanja šatora i štandova te pripreme i prodaje hrane. Posjetitelji i izlagači samostalno snose troškove ručka i osvježenja. Isporučitelj usluge u okviru ponude jelovnika dužan je osigurati ponudu za osobe s posebnim režimom prehrane. Isporučitelj usluge cateringa dužan je osigurati tehničke uvjete za naplatu konzumacije sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske.

Isporučitelj usluge dužan je osigurati dovoljno osoblja koje će posluživati pića u Mayors’ Caffeu unutar centra Zamet. Radno vrijeme Mayors’ Caffea je od 10:00-18:00h u četvrtak 26. i petak 27. rujna. Isporučitelju je dozvoljeno prodavati alkoholna pića u sklopu Mayors’ Caffea, koji je dio VIP zone za cca 250 osoba.

Isporučitelj usluge dužan je osigurati postavljanje 15 vanjskih samostojećih pepeljara na glavnom trgu centra Zamet i okolnom prostoru koji služi za okupljanje većeg broja sudionika, prema dogovoru sa naručiteljem usluge.

Sadržaj ponuda

  1. Pristigla ponuda (u tiskanom ili digitalnom obliku) treba sadržavati sljedeće: a) podatke o ponuđaču (ime tvrtke, adresa, OIB, IBAN, kontakt informacije);
  2. cijenu s uključenim PDV-om za pripremu i serivranje 2×230 VIP buffet ručka i 2×100 ručkova za tehničko osoblje i organizatore;
  3. prijedlog VIP jelovnika za oba dana s uključenim izborom pića;
  4. prijedlog jelovnika za komercijalnu ponudu i cijene po kojima će se prodavati hrana i piće;
  5. izjava o mogućnosti postavljanja šatora i štandova za prodaju hrane s navedenim tehničkim karakteristikama;
  6. izjava o predviđenom broju konobara za Mayors’ Caffe;
  7. izjava o mogućnosti postavljanja 15 samostojećih pepeljara s priloženom fotografijom istih;
  8. potvrdu da je Isporučitelj usluge izmirio sve obveze prema jedinicama lokalne samouprave u kojima ima sjedište, poslovne jedinice ili druge oblike obavljanja djelatnosti;
  9. referentnu listu sličnih događanja na kojem su isporučene usluga cateringa.

Ocjenjivanje pristiglih ponuda

Pristigle ponude ocjenjivat će Povjerenstvo za ocjenu ponuda koje imenuje Udruga gradova. Ponude koje ne budu zadovoljavale propisan sadržaj neće biti razmatrane. U slučaju zaprimanja više ponuda koje ostvaruju jednak broj bodova, stručna služba sastavit će listu s užim izborom ponuđača koje će prema potrebi pozvati na sastanak kako bi dodatno pojasnili njihove ponude. Nakon provedenih sastanaka, stručna služba će donjeti konačnu odluku o odabiru.

Kriteriji za ocjenjivanje ponuda i potpisivanje ugovora

Pristigle ponude koje zadovoljavaju uvjete iz ovog Poziva ocjenjivat će se do ukupnog broja bodova 100, od čega:

  • najviše 40 bodova može biti dodijeljeno ponudi s najnižom cijenom za predmet nabave (ukupna cijena za hranu i piće VIP sudionika i tehničkog osoblja i organizatora), a bodovi se ostalom ponudama dodjeljuju proporcionalno postotnoj razlici u cijeni u odnosu na najnižu ponudu;
  • najviše 30 bodova može biti dodijeljeno ponudi s najnižom cijenom komercijalne ponude prehrane, sukladno prethodnoj točki;
  • najviše 30 bodova može biti dodijeljeno ponudi s najkvalitetnijom ponudom jelovnika prema ocjeni Povjerenstva Udruga gradova sklopit će s izabranim isporučiteljem ugovor o pružanju ugostiteljskih usluga kojim će se podrobnije regulirati odnosi između ugovornih strana.

Dostava ponuda

Ponude se dostavljaju do isteka roka na adresu:

Marko Ercegović
Udruga gradova u RH
Medveščak 17, 10000 Zagreb
marko@udruga-gradova.hr
Tel./fax. 01/4668-003

Otvoreni natječaji

Svi natječaji

Besplatno se registrirajte

Besplatno se registrirajte

Registrirani korisnici imaju pristup većini naših zaštićenih materijala (ovisno o njihovim ovlastima unutar Grada). Zanimaju li vas koje su druge prednosti registracije?

Česta pitanja

Registrirani korisnici imaju pristup novoj kategoriji "Pitanja i odgovori" gdje mogu postavljati nova pitanja i odgovarati na već postavljena pitanja. Postavljeno pitanje automatski će se i bez moderiranja prikazati u kategoriji Na svako pitanje mogu odgovarati svi registrirani korisnici.

Prijava Registracija